٨۸۵۴۳۵۶۱-٠٢١

سیستم تلفن کننده خانه هوشمند

سیستم تلفن کننده خانه هوشمند(BMS)

 

اطلاع رسانی دستگاه به مالک خانه در صورت عدم حضور ایشان ،BMS یکی از ویژگی هاي سیستم هوشمند می باشد. این اطلاع رسانی به صورت تلفنی وسخنگو می باشد. به طورمثال اگر در منزل حضور نداشته باشید و بلافاصله با شماره هایی که از پیش تعیین کرده اید، تماس گرفته و BMS ، سارقی بتواند وارد منزل شما شود این مکان به شماره تلفنی که ملاحظه می کنید مورد سرقت واقع » . شفاها پیغامی به این مضمون را پخش می کندالبته پیغام ها کاملا دلخواه بوده و مصرف کننده می تواند هر پیغامی .« شده است، لطفا اقدامات لازم را انجام دهید را با صداي خود روي سیستم ضبط کند تا همان پیغام در صورت لزوم با تماس تلفنی توسط دستگاه پخش شود.

موضوعاتی که BMS در صورت وقوع آنها تماس میگیرد عبارتند از:  
1 وقوع سرقت
2 وقوع حریق
3 وقوع نشت گاز
4 قطع برق شهر

 سیستم کنترل تلفنی در خانه هوشمند

سیستم کنترل تلفنی است . بدین صورت که ،  یکی دیگر از روشهاي توزیع فرمان در یک خانه هوشمند می توانید با هر یک از گوشی هاي تلفن معمولی که در خانه دارید، هر یک از مصرف کننده ها یا سناریوها را خاموش، روشن، فعال و یا غیر فعال کنید . بعبارتی باز کردن درب واحد، بستن شیر گاز ، خاموش وروشن کردن هر یک از چراغ ها و کولر و یا باز و بسته کردن پرده برقی و .... همگی توسط گوشی تلفن امکان پذیر است .

 سیستم فرمان تلفنی خانه هوشمند

 

همه کارهایی که از طریق گوشی تلفن داخل منزل امکان انجام آنها وجود دارد، می توانند از خارج منزل نیز ،BMS توسط تلفن انجام شوند . ابتدا شماره تلفن منزل خود را شماره گیري کرده، پس از پاسخ دادن دستگاه عدد رمز را وارد کرده و آنگاه به همان روش کنترل تلفنی فرمانهاي دلخواه خود را صادر می کنید. مثلا می توانید شیر گاز را که در هنگام خروج از واحد فراموش کرده اید قطع کنید، این کار را از طریق کنترل تلفنی انجام دهید . و یا کولر را نیم ساعت قبل از رسیدن به منزل روشن کنید تا در لحظه رسیدن به خانه، از هواي مطبوع و خنک آن بهره مند شوید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر از سیستم مدیریت خانه هوشمند همین الان با گروه فراسام ارتباط برقرار کنید

برای مشاهده نمونه دمو طراحی شده گروه فراسام از سیستم مدیریت خانه هوشمند بر لینک زیر کلیک کنید

 

  مدیریت خانه هوشمند 

 

کلمات کلیدی

 

سیستم مدیرت خانه هوشمند ، سامانه هوشمند ساختمان ، هوشمند سازی خانه ، مدیریت خانه هوشمند ، خانه هوشمند ،BMS،

 

کنترل روشنایی خانه هوشمند؛ سیستم امنینتی خانه هوشمند ، سیستم کنترل و مانیتورینگ و هوشمند سازی خانه،مدیرت خانه هوشمند

 

سیستم اعلام و اطفای حریق خانه هوشمند،تیم هوشمند سازی خانه گروه فراسام،سیستم تلفن کننده خانه هوشمند،سیستم کنترل تردد خانه هوشمند،

 

سیستم کنترل از راه دور خانه هوشمند ،هوشمند سازی BMS ،هوشمند سازی مدارس و مراکز آموزشی ،هوشمند سازی مراکز اداری و تجاری ، هوشمند سازی مراکز درمانی و بیمارستانی ،

 

هوشمند سازی خانه با گروه فراسام